Reklamačné podmienky

 Ak už Vás stretla tá nepríjemná situácia, že niektorý zo zakúpených produktov nefunguje úplne správne, radi by sme Vám aspoň čo najviac pomohli a poradili s riešením takýchto komplikácií. Reklamácie u nás sa nemusíte vôbec obávať! Vždy sa snažíme, aby ste mali s celým reklamačným procesom čo najmenej starostí.

Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Niektoré spoločnosti sú oprávnené odmietnuť prevziať k reklamačnému riadeniu tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny.

Pokiaľ daný produkt(objednaný tovar) nebol rozbalený/poškodený od prebrania dopravcom tak zo zákona máme 14 dňovú povinnosť Vám tovar vymeniť alebo vrátiť peniaze bez udania dôvodu.

V prípade reklamácie tovaru vždy postupujte nasledovne:

  • najprv nás kontaktujte , často sme schopní problém s tovarom vyriešiť bez nutnosti reklamovaný tovar zasielať na našu adresu, ak to možné nie je, postupujte podľa návodu ďalej
  • reklamovaný tovar zašlite na adresu : Viktor Heka, Druhá 409, Rastislavice, 94108
  • do balíka vložte:
    • kópiu faktúry
    • sprievodný dopis s textom "Reklamujem tovar sa závadou ...", v ktorom zreteľne uveďte popis závad tovaru a aktuálny kontakt na Vás
  • po obdržaní balíka Vás budeme neodkladne informovať o stave reklamácie tovaru, samotná reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní
  • záručná doba pre produkty je uvedená vždy na eshope
  • záručná doba na kapacitu akumulátorov (ktoré sú súčasťou tovaru) je 6 mesiacov (záruka sa nevzťahuje na bežné zníženie kapacity akumulátora vzniknuté v dôsledku užívania tovaru, ktorého je akumulátor súčasťou)

 

Podrobné informácie o reklamáciách nájdete v obchodných podmienkách